Du har inga produkter i varukorgen.

Vi finns här för dig

Har du frågor som rör din bokning – ring oss eller läs de vanliga frågor och svar nedan.

Ring 020-497 497

Frågor & svar

Varför kan jag inte välja vissa datum?

I vår kalander visas alla månadens datum. Om en aktivitet är fullbokad, visas det med ett rött streck över datumet. Om datumet är grönt, är den dagen ledig. Vi jobbar ständigt med att utöka vårt utbud.

Jag har fått faktura från Collector Bank?

Sörbybacken samarbetar med HYR Sverige AB, som tillhanda håller betallösningen från Collector Bank  Om du väljer faktura skickas den till den e-post som angavs vid bokningen och vid kortbetalning sker en direkt debitering. Om du har frågor kring betalningsalternativ hänvisar vi dig till webbplatsen minasidor.collector.se

När måste jag lämna tillbaka bokad utrustning?

Din bokade utrustning ska återlämnas senast samma dag som din bokning avser. Det är inte tillåtet att ta med sig utrustningen hem och återlämna dagen därpå!

Kan jag förlänga en befintlig bokning?

Om du önskar att förlänga en befintlig bokning behöver du kontakta vår support på 020-497 497. Om du har ditt bokningsID tillhands, blir vi extra snabba på att hjälpa dig!

Företagsevent eller gruppbokning?

Vi skräddarsyr er konferens eller afterwork! Utöver vår fantastiska skidbacke, finns även förtäring och aktiviteter för er personal. Välkommen med er förfrågan!